Համեմատականներ անցկացնելը լավ է, բայց Վրաստանի՞ հետ

Загрузка...

Քաղաքական դաշտի սուբյեկտները արդեն որերորդ օրն է մշտական համեմատականները չեն դադարեցնում հարևան Վրաստանի հետ: Ազգային ժողովի ամբիոնից անդադար հնչում են հարցեր, կարծիքներ, տեսակետներ՝ կապաված տարբեր ապրանքատեսակների գների վերաբերյալ հարևան երկրում:
Անշուշտ, պետք է արձանագրել, որ Վրաստանում մի շարք ապրանքնատեսակներ ընդգծված գնային տարբերություն ունեն Հայաստանում առկա նմանատիպ ապրանքատեսակների գների համեմատ: Ամենացավալին այն է, որ խոսքը ոչ թե որոշ «պերճանքի առարկա» ապրանքների մասին է, այլ հանրության կողմից մասսայական սպառման ենթակա ապրանքների (բենզին, գազ, դեղորայք...ընդհուպ մինչև հացը) :

Իհարկե, շատ ցավալի է, որ հասարակությունները, ապրելով կողք կողքի, նրանցից մեկը ստիպված է լինելու վճարել շատ ավելի բարձր գին տվյալ ապրանքի դիմաց, քան մյուսը: Ըստ էության, պետք է, որ գնային քաղաքականությունը խիստ չտարբերվի տարածաշրջանում, այն կարող է տարբերվել տարածաշրջանից տարածաշրջան:
Վրաստանի պարագայում հարցը մի փոքր այլ բնույթ է կրում: Ի տարբերություն Հայաստանի, Վրաստանը, կարելի է ասել, որևէ տնտեսական շրջափակման ազդեցության տակ չի գտնվում: Մինչև 2012 թվականը նման երանգներ կային հարևան Ռուսաստանի կողմից, բայց այսօր խոսել ռուսական շրջափակաման մասին, առնվազն միամտություն կլինի:
Այս առումով, տնտեսագիտությունը վկայում է, որ տվյալ ապրանքի միավորի գինը ձևավորվում է ոչ միայն առաջին հայացքից սովորական սպառողին թվացյալ ծախսերից, այլ նաև որոշ «քաղաքական ազդակներից»՝: Տնտեսագետները առանձնացնում են «ծախսային այլընտրանքային քաղաքականություն հասկացությունը», որը Վրաստանը կարող է գործածել: Իսկ սրանով հանդերձ Հայստանում չխոսել մոնոպոլիայի առկայության մասին, նույնպես միամտություն է:

Ամեն դեպքում, պետք է, փաստել, որ մասնագետների պնդումները կարող են ունենալ որոշակի արդարացումներ և ի վերջո տարածաշրջանում(տվյալ պարագայում Հայաստան-Վրաստան) ապրող հասարակությունների միջև եղած գնային բևեռացումը կհարթեցվի՝ հօգուտ սպառողի:

Նյութի աղբյուր՝ https://www.facebook.com/ashot.tsormutyan/posts/1077103929015747

Հեղինակ

Հեղինակի այլ գրառումներ

Մեկնաբանություններ

Загрузка...

ՖԲՀ

  • /uploads/photos/pmzcO6Gv4WrE5DA5JJid.jpg

    Կարող եք համարել, որ իմ այս նամակը «Ազդարարի մասին» օրենքի առաջին փորձարկումն է Հայաստանում: Եվ այսպես, համաձայն ՀՀ «Վիճակախաղերի մասին» օրենքի հոդված 2-ի 6-րդ կետի «գովազդային վիճակախաղ` կազմակերպվում է ծառայություններ կամ ապրանքներ գովազդելու նպատակով, ընդ որում, շահումային ֆոնդն ամբողջությամբ ձեւավորվում է գովազդատուի կողմից` նրա նախորդ տարվա գործունեության արդյունքում ձեւավորված զուտ շահույթի հաշվին եւ չի կարող գերազանցել տվյալ ապրանքի կամ ծառայության նախորդ տարվա իրացումից ստացված հասույթի 8 տոկոսը: Եթե շահումային ֆոնդն ամբողջությամբ չի ձեւավորվում գովազդատուի կողմից` նրա նախորդ տարվա գործունեության արդյունքում ձեւավորված զուտ շահույթի հաշվին եւ գերազանցում է տվյալ ապրանքի կամ ծառայության նախորդ տարվա իրացումից ստացված հասույթի 8 տոկոսը, ապա տվյալ գործունեությունը դիտվում է որպես վիճակախաղի կազմակերպման գործունեություն.» Ավելի պարզ, եթե այս կամ այն կազմակերպությունը տարին փակել է վնասով, ապա հաջորդ տարի գովազդային վիճակախաղ անցկացնելու իրավունք ունի միայն այն դեպքում, եթե ձեռք է բերել վիճակախաղ անցկացնելու արտոնագիր: Համաձայն ֆինանսական հաշվետվության «Վեգա» խանութների ցանցը 2015 և 2016թթ փակել է վնասով (այդ մասին են վկայում կազմակերպության կայքում բերված տվյալները:http://vega.am/PDFs/fin2016.pdf), սակայն, առանց վիճակախաղի արտոնագիր ձեռք բերելու, 2016 և 2017 թթ կազմակերպել է ավտոմեքենաների գովազդային խաղարկություն, ինչի մասին արդեն գրեթե 2 տարի վկայում են այդ կազմակերպության բազմաթիվ գովազդային հոլովակները գրեթե բոլոր գովազդային հարթակներում:  Համարեք սա տնտեսական հանցագործության մասին հայտարարություն: Անհամբեր կսպասեմ Ձեր պատասխանին Նյութի աղբյուր՝ https://www.facebook.com/kocharyankaren/posts/1772463306129559

    Կարդալ ավելին

Քաղաքականություն