Գիտնականների նոր բացահայտումը. ՍԱ նպաստում է քաշի ավելացմանը

Загрузка...

Բրիտանացի գիտնականները նոր հայտնագործություն են արել: Լոնդոնի համալսարանի քոլեջի հետազոտողները պարզել են տան մարտկոցների ջերմաստիճանի և մարդու քաշի միջև կախվածությունը:

Պարզվել է, որ ինչքան տաք են տան մարտկոցները, այնքան ավելի դժվար է պայքարել ավելորդ քաշի դեմ: Պատճառը բավականին պարզ է. գտնվելով հարմարավետ պայմաններում` մարդու մարմինը դադարում է ջերմություն արտադրել, ինչն անհրաժեշտ է ցուրտ եղանակի ժամանակ մարմինը պաշտպանելու համար: Դա նշանակում է, որ կալորիաները դադարում են այրվել ճիշտ ձևով:

Մարմինը նաև հակազդում է կենտրոնական ջեռուցմանը և քաղաքակրթության այլ բարիքներին, որոնցից են, օրինակ, բնակարանների երկշերտ և եռաշերտ պատուհանները: Այդ իսկ պատճառով, պնդում են բրիտանացի գիտնականները, ժամանակակից, հարմարավետ բնակարաններում ապրում են քաշի ավելցուկով ավելի շատ մարդիկ: Հատկապես այս կախվածությունը նկատելի է զարգացած երկրներում, որտեղ բնակարանների միջին ջերմաստիճանը տարեցտարի աճում է:

Լոնդոնի Համալսարանական քոլեջի գիտնականների հետազոտությունները ևս մեկ անգամ փաստում են, որ ինչքան ավելի տաք տեղ է գտնվում մարդը, այնքան ավելի քիչ ճարպ է այրվում:

Այսպիսով, նրանք, ովքեր ուզում են նիհարել, պետք է ուշադրություն դարձնեն ոչ միայն դիետաներին և սպորտով զբաղվելուն, այլև հետևեն ջերմաստիճանային ռեժիմին:

Հեղինակ

Հեղինակի այլ գրառումներ

Մեկնաբանություններ

Загрузка...

ՖԲՀ

  • /uploads/photos/pmzcO6Gv4WrE5DA5JJid.jpg

    Կարող եք համարել, որ իմ այս նամակը «Ազդարարի մասին» օրենքի առաջին փորձարկումն է Հայաստանում: Եվ այսպես, համաձայն ՀՀ «Վիճակախաղերի մասին» օրենքի հոդված 2-ի 6-րդ կետի «գովազդային վիճակախաղ` կազմակերպվում է ծառայություններ կամ ապրանքներ գովազդելու նպատակով, ընդ որում, շահումային ֆոնդն ամբողջությամբ ձեւավորվում է գովազդատուի կողմից` նրա նախորդ տարվա գործունեության արդյունքում ձեւավորված զուտ շահույթի հաշվին եւ չի կարող գերազանցել տվյալ ապրանքի կամ ծառայության նախորդ տարվա իրացումից ստացված հասույթի 8 տոկոսը: Եթե շահումային ֆոնդն ամբողջությամբ չի ձեւավորվում գովազդատուի կողմից` նրա նախորդ տարվա գործունեության արդյունքում ձեւավորված զուտ շահույթի հաշվին եւ գերազանցում է տվյալ ապրանքի կամ ծառայության նախորդ տարվա իրացումից ստացված հասույթի 8 տոկոսը, ապա տվյալ գործունեությունը դիտվում է որպես վիճակախաղի կազմակերպման գործունեություն.» Ավելի պարզ, եթե այս կամ այն կազմակերպությունը տարին փակել է վնասով, ապա հաջորդ տարի գովազդային վիճակախաղ անցկացնելու իրավունք ունի միայն այն դեպքում, եթե ձեռք է բերել վիճակախաղ անցկացնելու արտոնագիր: Համաձայն ֆինանսական հաշվետվության «Վեգա» խանութների ցանցը 2015 և 2016թթ փակել է վնասով (այդ մասին են վկայում կազմակերպության կայքում բերված տվյալները:http://vega.am/PDFs/fin2016.pdf), սակայն, առանց վիճակախաղի արտոնագիր ձեռք բերելու, 2016 և 2017 թթ կազմակերպել է ավտոմեքենաների գովազդային խաղարկություն, ինչի մասին արդեն գրեթե 2 տարի վկայում են այդ կազմակերպության բազմաթիվ գովազդային հոլովակները գրեթե բոլոր գովազդային հարթակներում:  Համարեք սա տնտեսական հանցագործության մասին հայտարարություն: Անհամբեր կսպասեմ Ձեր պատասխանին Նյութի աղբյուր՝ https://www.facebook.com/kocharyankaren/posts/1772463306129559

    Կարդալ ավելին

Քաղաքականություն