15 փաստեր ռեստորանների ուտելիքների մասին, որոնց մասին մատուցողները Ձեզ երբեք չեն պատմի

Загрузка...

Պատրաստվում եք աշխատանքից հետո սիրելի ռեստորանո՞ւմ ընթրել։ Մի շտապեք։ Մենք Ձեզ կարևոր փաստերի մասին կպատմենք, որոնց մասին գիտեն միայն ռեստորանային ոլորտի ներկայացուցիչները և որոնք Ձեզ շատ պետք կգան։ Չէ՞ որ երբ էլ մատուցողին հասցնեք, թե արդյո՞ք այս կամ այն ուտեստը համեղ է, դուք նրանից կստանաք միանշանակորեն դրաական պատասխան։ Իսկ ուրիշ ի՞նչ էիք սպասում նրանից։

Այլ հարց է, երբ մատուցողն ինքն է ձգտում Ձեզ խորհրդատվություն անել։ 10 դեպքից 9-ում սա ոչ թե լավ սպասարկամն հարց է, այլ պարզապես հուշում, որ մատուցողը ռեստորանի ադմինիստրացիայից, կամ էլ մատակարարներից բոնուսներ է ստանում այս կամ այն պրոդուկցիայի իրացումից։

Իմացեք նաև, որ աղցանի միջի բանջարեղենները դժվար թե նոր հողից հանած լինեն։ Շատ ավելի հավանական է, որ դրանք կիսապատրաստի վիճակում պահվել են սառնարանում մի քանի օր, մինչև վերջապես Ձեզ են բաժին հասել։ Ի դեպ, հնացած երշիկեղենն ու ապխտած մսեղենը նույնես իրենց վերջին հանգրվանը գտնում են աղցաններում։

«Օրվա ուտեստը», որը խորհուրդ են տալիս մատուցողները, որպես կանոն ունեն ինչ որ բաղադրիչ, որի պիտանելիության ժամկետը սպառվելու վրա է ու ռեստորանը ցանկանում է հնարավորինս շուտ ազատվել դրանից։

Ալկոհոլային կոկտեյլենրը իդեալականապես քողարկում են ալկոհոլի խնայողությունը։ Թանկարժեք լիկյորները, որոնք պետք է լինեն դրանց բաղադրությունում, փոխարինվում են ավելի էժաններով, հնացած գարեջուրը «թարմացվում է» միքսերի միջոցով։ Տարբեր շշերում մնացած մնացորդները լցվում են մեկ բաժակի մեջ ու բնականաբար, ավելի գերադասելի է, որ սառույցը առանձին մատուցեն, այլապես կարող են ամբողջ բաժակը սառույց լցնել։

Եթե Ձեզ չափազանց երկար են սպասացնում՝ մինչև պատվերը մատուցելը, ապա մեծ հավանականությամբ, մատուցողը պարզապես մոռացել է Ձեր մասին, բայց էլ ավելի հավանական է, որ խոհարարն է սխասեցնում, իսկ դա արդեն լավ է, որովհետև համեղ ու որկայալ ուտեստ պատրաստելը ժամանակատար բան է։

Մի ուզեց կիտրոն։ Մատուցողներն ու խոհարարները կիտրոնը ձեռքերով են վերցնում, իսկ այ լվանալ այն հաճախ մոռանում են։

Կարտոֆիլը մնում է կարտոֆիլ, ուստի ինչ էլ երգի մատուցողը նորզելանդական արևշատ մարգագետինների մասին, որոնց վրա այս արմատապտուղն աճել է, դա չի կարող արդարացնել դրա բարձր գինը։ Պետք չէ նաև հավատալ տնական կարտոֆիլի մասին լեգենդներին։

Շատ մի հավատացեք նաև ուտեստների կալորիականության վերաբերյալ թվերին, եթե դրանք գրված են մենյուի մեջ։ Խոհարարները, որոպես կանոն, ալարում են ճշգրիտ հաշվարկել չափաբաժինները ու մոտավոր են հաշվարկում կալորիականությունը։

Եղեք բարեհամբույր մատուցողների հետ, որովհետև նրանց ձեռքերում է Ձեր ստամոքսի առողջությունը։ Ռեստորանային ոլորտում աշխատանքն իսկական գլխացավ է, ուստի անձնակազմը մեծ սիմպատիայով է վերաբերվում նրանց, ովքեր մարդկայնություն են ցուցաբերում։ Մի շտապեք կռվել ու բողոքել, եթե հետագայում էլ եք պլաավորում այցելել այդ վայրը։ Աշխատեք դրական տպավորություն թողնել ու այդ ժամանակ, Ձեր պատվերը երբեք չի մոռացվի ու անտեղի ուշացվի։

Ճապոնական, չինական, հայկական, իտալական ու ցանկացած այլ խոհանոց չի ենթաադրում, որ դրա խոհարարը պետք է անպայմանորեն այդ ազգության ներկայացուցիչ լինի։ Կարևորը ոչ թե ազգային պատկանելությունն է, այլ տվյալ խոհարարի մասնագիիտական հմտությունները։

Աշխատեք հաշվի 10 տոկոսի չափով թեյավճարներ թողնել։ Եթե հաշիվը շատ մեծ է, ապա կարելի է նաև 5 տոկոս թողնել, բայց քծիբությունը թեյավճարների հարցում՝ սրիկայություն է։ Որոշ ռեստորաններում, մատուցողները կիսվում են իրենց թեյավճարներով անձնակազմի այլ ներկայացուցիչների հետ, այնպես որ, թեյավճարները հիրավի կարևոր են։

Եթե չեք ցանկանում, որ Ձեր խոսակցությունը լսեն ու սուտ տեղեկություններ տարածեն՝ մի խոսացեք մատուցողի ներկայությամբ։ Որքան էլ բարետես ու խնամված նա լինի, նա խուլուհամր չէ ու պարտավոր չէ Ձեր գաղտնիքները պահել։

Երբեմն լինում է, որ մատուցողները թռցնում են ուտելիքը ափսեների միջից։ Տհաճ է այդ մասին մտածել, բայց այդպես լինում է։ Նրանք պարզապես կարող են սոված լինել և կարող են չդիմանալ գայթակղությանը ու Ձեր հաշին քաղցը խեղդել։

Առհասարակ, ավելի լավ է երբեք չմտածել այն մասին, թե ինչ է կատարվել Ձեր ուտելիքի հետ՝ մինչև Ձեր սեղանին հայտնվելը։ Այն կարող էր ընկնել, կարող էր մի քիչ փչանալ ու առհասարակ․․․ Ինչո՞ւ փչացնել ախորժակը։

Եթե դուք վատ բնավորության տեր եք, ապա կարող եք ինքներդ արկածներ ապահովել Ձեր ուտելիքին։ Չի բացառվում, որ եթե լավ բղավեք մատուցողի վրա, ապա նա  խոհանոցից Ձեր պատվերը բերելիս, կարող է «միամիտ» փռշտալ Ձեր ուտեստի մեջ, կամ էլ ինչ որ ուրիշ զզվելի բան անել։

Ու վերջում՝ ևս մեկ խորրհուրդ․ եթե դուք չունեք Ձեր սիրելի վայրը, որտեղ Ձեզ ճանաչում ու սիրում են, ապա ավելի լավ է նոր տեղեր փորձեք, որոնք հենց նոր են բացվել ու ամբողջ ներուժով պայքարում են նոր հաճախորդներ գրավելու համար։ Այնտեղ կփորձեն մաքսիմալ լավ սպասարկում ապահովել։ Ցավոք սրտի, թե բարեբախտաբար, բայց այդպիսի նոոր վայրերը պարբերաբար բացվում ու փակվում են։

 

Հեղինակ

Հեղինակի այլ գրառումներ

Մեկնաբանություններ

Загрузка...

ՖԲՀ

Քաղաքականություն